Saturday, October 2, 2010

tak nak!

wlupun dh nk abes raye,tp mmg aku tk menang kaki nk g jemputan open house.byk giler weh...


so,pas jer g open house aku trus sggh umah member aku.dia tk buat open house pun,arhh tk kira la.aku peduli ape,kate raye.


member aku ni anak nyer dh 8org...subur tol la!!!hahahah.bayangkn,pas jer anak dier yg no2 kawen thn lps,dier dapat lg baby baru.maybe bilik pengantin sebelah bilik dier kot,bilik lak tk kedap bunyi,paham2 jer laa.arhhhhhh....



yg aku heran,ank dier yg bongsu tu tak mau minum susu,even susu badan pun dah lame benti.
aku pun ngn machonyer bertanyer....apasal anak ko benti susu awai sgt??

dgn bongkaknyer member aku jawab:tak nak nyer dier,bau rokok!!.sambil menghembuskan asap rokok yg tak sihat keatas.........fuhhhhhssshhh..

ape motif nyer?aku buat2 tak paham ngn korang....arrrhhhhhh!!!

4 comments:

ana said...

erkkk...klu mcm tu sape2 yg ada anak kecik kena la berenti merokok dulu...

Lady SharpShouter said...

aiyok, patut lerr

white rose said...

ko jgn merokok bila dah ade anak...
sian baby xckup susu ibu...

sok terbantut anak ko baru ko tau...

tukang karut said...

arrrhhhh.....rokok naik lagii!!!!!
wr:nasib aku tk merokok lg.......ari ni la