Thursday, September 30, 2010

malam pertama...camner nak starting ha?


hah!sblum otak korang pikir yg brkaler,biaq aku bgtau awai2 yg ni bkn n3 lucah haa...

soklan ni dh lame dh dok brpusin2 dlm otak aku.kdg2 smpe penin pikir.


ok ha..cube korang bayangkn...................****************************

cukup mase nk bygkn???udahla,compom tk bole bygkn cz aku tk cite lg..haahhaa


takde,camni.klu la korang kne jodohkn ngn org yg korang tk penah knal,dating ape tah lg,cume tgk gambaq jer...cam jodoh kuarga la yg carikn,pastu...jeng3x.....


mlm 1st tu,cmner nk starting?klu brcintun dlu ke,mmg dh biasa ker or dolu2 ade main adik,abg,kak angkat pastu trus angkat aku tk heran....ni TAK PENAH KNAL LANGSUNG!


bayangkan......fuhhshhh!!!!!!otak aku blank la pikir cmner nk starting.......................................................................




3 comments:

ana said...

starting la mcm mana pun...yg penting pastu JANGAN CETE APA YG DH DIBUAT kat org...sbg lelaki mungkin kita rasa hebat. klu pompuan? sure malu..tambah2 laki kita cete kat org yg kita kenal...huwaaaaa

tukang karut said...

kne pham soklan,cmner nak starting,bkn cmner cara2 nk buat....

elmo blurb said...

kalau aku dah kawen nanti aku bagitau. 5 tahun lagi ok. ^^