Thursday, September 2, 2010

berambus la indon


makin hari makin panas tol aku dgr psl indon ni. dh la diaorg buat mcm2 kt bendera negara aku, pastu indon2 ni nk tunjuk yg depa ni mcm bgus sgt. klu la depa ni bgus, awat depa dok mai negara aku ha?cilake sungguh indon ni!!!kataorg sabar tu ade tahapnyer. diaorg dh melampau. klu la negara ni tkde undang2, nmpak je tongkang indon yg nk dtg msia, tembak je bg karam kt laut tuh. settle!!!

pastu ade la plak indon yg nme nyer ntah aper...mustar ke mastur tu nk bwk blk indon2 ni. pgi la bwk blk,menyemak je korang kt sini.kt klcc tu dh jd jakarta dh aku tgk. semak mate aku. takat nk cri org buat bgunan,sapu smpah,jd pencacai tu tk heran la...skali lg,haramjadah tol indon ni.!!!!

wei indon2 sumer,sedar la diri tu sket,negara korang tu mmg hampeh.tu la psl korang dtg msia........nak usir org msia kt sane konon.igt org msia tu nk ke sgt dok tpt korang tuh????lg skali,cilake haramjadah tol indon nih!!!!

7 comments:

ana said...

marah bebenor ni...sabaq no. indon ni memang tak sedar dek untung!

tukang karut said...

so,jgn bg depa untung,bg rugi je lg bgus...

hamzah ian said...

oyeah... hahaha

Nia said...

sabar..sabar..lagi kita layan, lagi diaorg buat tuh.

Bukan Gadis Comel said...

err...

white rose said...

ayyak...jangan marah2 maa...
ni bulan syawal lagi...

ni apsal? awak mu endon ke?
dia curang dgn mu ke?

tukang karut said...

>:)