Monday, April 4, 2011

sepatutnyer



aku dh tau.rata2 sumer tgk abpbh tu...

apesal hah?

best sgt ker?

hebat sgt ker?

mmg aku menyampah sesgt

smpe aku tk trucap la ngn bahase yg aku menyampah

sesangat amat.....

mne tk aku menyampah.patutnyer keputusan dier

mcm ni....


pengacara tv lelaki popular

aznil


pengacara tv wanita popular

fara fauzana


penyampai radio lelaki popular

faizal ismail


penyampai radio wanita popular

fara fauzana


penyanyi duo kumpulan

6th sense


artis komedi lelaki popular

zizan


artis komedi wanita popular

noorkhiriah


artis baru lelaki popular shahir


artis baru wanita popular

ana raffali


pelakon tv lelaki popular

remy ishak


pelakon tv wanita popular

fasha shanda


artis nasyid popular

rabbani


penyanyi lelaki popular

faizal tahir


penyanyi wanita popular

yuna


pelakon filem lelaki popular

shaheizy sam

pelakon filem wanita popular

lisa surihani


anugerah pencapaian sepanjang hayat

dato rosnani jamil


ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR BERITA HARIAN

sepatutnyerr....

tukang karut

5 comments:

Hunny said...

bintang paling mengarut sepatutnya Tukang karut..:P

Nia said...

oowwh,..ye la..patutnya ko yg dapat. mesti diaorg salah kira tuh..:p

Cik Tim said...

errr..sbb rasanya yang tkang karut pun xtercalon. ahaa..

Cik Tim said...

haha..dia bukan kira blog glem ke x incik karut weyh. hehe.. ;)

SnowladieS said...

alololo taun depan jelah! hehe