Sunday, August 22, 2010

makk,1 kaki!!!...........


cite ni mmg tkde kena-mengena dgn yg idop @pon yg takde..sumer name yg aku pki adalah reka semata-mat.so klu korang trkena ke or peper je la ngn citer ni,aku tktau...wokey?lg 1,sumer citer trpelihara,sbrg cetak rampok korang akn d.tut............


ni citer zaman dlu la,tp tk pasti la sblum perang dunia ke tk,cz aku pun tk lahir lg.

kt 1kampong ni ade la sorang awek,ofcz la blom kawen,klu dh kawen aku tulis la mak org ke,kak J ke..mak ngn bapak awek ni nk sgt ank depa kawen,so depa adjustkn la ngn sorg solja.askar la time tu.awek ngn solja ni mmg tk penah jmpa pon,dating ape tah lg.depa trus jer kawen(bkn kne tangkap basah wei!).


pas kawen bru ingt nk brcinta katanyer.nk dpendekkn citer,pas je kenduri kawen,mlm nyer....jeng3x.hah!laen dh tu pikir.pengantin pompuan ni msukla bilik dlu,maklumla penat brsanding.mak ngn bapak pengantin pompuan ade la kt ruang tamu lg.tkkn depa nk ikut kot.agk2 arh!


bapak pengantin ni sruh la menantu bru nyer msuk bilik,tk elok biaq bini tggu lame2 ktenyer.hahahahh....pas jer 5minit depa ade dlm bilik,org tua kt luaq tu trkejut sbb ank pompuan depa menjerit...


penganti pompuan:makk!!!

mak pengantin:hah!awat nyer?

pengantin pompuan:1 kaki!!!!

mak pengantin:untung la ko nak oii,dlu bapak ko 3inci jer....


pengantin laki pun kuaq bilik ngn tongkat cz kaki nyer kudung sebelah sbb kne periuk api dlu...

moral of the story....tkde moral la kot cite ni!





2 comments:

ana said...

sib baik ada gak kaki...klu tak.....hehehehe

hamzah ian said...

nice