Saturday, October 23, 2010

aku rindu

pas jer aku antar surat kt die,aku langsung tk dpt kabar berita,risau usah ckp la.hati ni tuhan jer tau...

nak aku telipon,takut aku kne marah,kang dr aku ade chan,langsung rijet.rindu,dendam tol la.aku pun tktau cmner aku nk buat lg.mandi tk basah,tido tk lena,duduk ke berdiri sumer aku rase tk kena.


semalam,pas solat jumaat,ade org ketuk pintu kondo aku.ces!kondo konon.uper2nyer yg aku tggu dh smpai.


:
:
:
:
:
:


yg ni gambar hiasan jer,tkkn nora dtg kot....


:

:




:




:



ni ha,abg pos laju anto bola peraduan milo kat aku,lamer wei aku tggu......







3 comments:

white rose said...

ape kes ko melayan peraduan mil lak nih...

ko suke minum milo ye...
mesti badan ko sehat kan...

hakhakhak...

elmo gemOk said...

ape kau ngarutkan ni??
peraduan milo bagi bola??
aku blur.

rATu kEBaYA said...

aku tak tau pun peraduan ni.. ada ye?