Saturday, October 2, 2010

jemputan khas dr sultan

tgh aku laypak2 pas semayang kt umah tibe2 aku dgr suara pompuan mengilai...
heheeeehheeee............

alamak,aku tau la dh pas ramadhan ni,mmg sumer setan dh lepas...tp agk2 arh,siang lg nihh..tggu la mlm sket.
.
.
.
.
.
.
.
.
cet,uper2nyer bunyi msg hp aku...saspen gak wooish!soltan mne la plak jemput aku ni?aku mmg knal sumer soltan2 kt msia nih,tp......diaorg jer yg tk knal aku,tkkan diaorg nk jemput aku kot?lg 1 yg aku muyskil,tkkn istana soltan kat kg?

arhhh...trus aku call no tuh..upernyer roomate aku mse aku blajaq dlu nak kawen.tak agk2 langsung,aku tau la namenyer dlu kitaorg pggl soltan,tp jgn la ber beta2...
arhhhh......

5 comments:

Black_roses92 said...

haha..da panggil pun sultan.. beta lew..kata ganti nama.. heh..

ana said...

hahaha...sultan negara mana la tu, kat kg???? sggh takde classsss!!!!

aleen adela akoo ^_* said...

muahaha,abes kate panggel sultan..kenela beta2..huu.xpe2,unsur dramatik 2 penting. ;P

white rose said...

wow...
SULTAN BERTAULIAH tu...
hahaha...

ko kena pakai smart2 laaa nak g umah sultan...

tukang karut said...

arrhh...soltan2!!