Monday, October 4, 2010

luka parah...

aduss....tgk tajuk pun korang dah tau yg aku ni injet.mmg betol,sampai aku kne g klinik la.
aku jenis yg mls nk jmpa doktor,melainkn aku nk mintak MC(bkn mati cepat).

tp,doktor tu mmg cun,cam rani mukrije woo.sempat la aku snap gambaq,tp bkn gmbaq doktor tu,gambaq pintu bilik doktor...

tpt amik ubat....eh mne nurse yg cun tuh td?arrhhh,dh lari ler tuh

owh,lupe nk tunjuk luka aku.....ni ha


.


.


.


.

arhh,adoiii.........!!!!!wei,luka gak tau,tp pas aku sampai klinik la bru dpt luka tu,sbb kne buat medical chekup

12 comments:

Lady SharpShouter said...

ko mmg tukang karut. mengarut aje tau.huhu

Nia said...

ler,..pegi check up ke? adoi la..

rATu kEBaYA said...

teruk tol luka tu.. mesti sakit teramat kan.. bawak2 berehat ye.. jgn ingat awek cun n doc cun tu.. kesihatan tu penting

ana said...

arggghhhh....apa yg kau mengarut nie...buat terkejut je tau!

tukang karut said...

arrhhh.....
lss:tgk name ler..
nia:yups....
rk:mmg,tgh mkn nih,darah dh abes byk.kne +blk
ana:ngeh3x...

Mak Su said...

kih kih kih, tak perlu stitches, ek

CT said...

Tq masuk bloq akk...aaaa akk dh jadi follower...jom jd follower akk. Call kak CT k...hi3

white rose said...

hahahaha...

ko sebenarnya ni sakit jiwa...
jiwa ko dah parah beb...

baik2 lee ko mandi munge...
hahahaha...

Eyka said...

tukng karut mngarut thnx tw lawt sy!hoho...nice blog tw..^^

eynda said...

get well soon hehe...

♥♥syahadah♥♥ said...

agak payah luka tu..wajar di operate!

elmo blurb said...

kesian kau.
aku tak tau lah kalau kau stadi tempat aku.
hari² tengok darah.
hari² kena cucuk.
kalau jadi cam kau, hari² kena jumpa rani mukrije.
LOL!