Saturday, October 9, 2010

korang hebat tak?

ni gambaq yg aku snap mse aku blk dr mlaka semalam.benda ni jd pas rnr dengkli hala ke s,alam
aku tau,tima kasih la sbb korang mesti nk puji aku sbb gambaq aku ni cm org yg pro2.mmg tajam cz aku pki hp cap ayam jer..hahaha
ok,aku nk korang pikir,apsl lori besaq ni teruk sgt dpn dier sdgkn langgaq keta jer?....tp keta tu mmg keta idaman aku,lancer GT!hadiah?tarak,cz aku mmg tkde uwit nk bli...hahahah

5 comments:

white rose said...

hish...teruk betul keadaan lori tu...

lori pun panjang sngt sampai terputus dua...

sejak bila ko jadi wartawan ni?

tukang karut said...

putus 2???grrrrr...bile mse lak lori ni putus 2?jgn bg aku jd ijau!!!!

Nia said...

hisyk,..ngeri betul lori besar2 nih..bila accident, hbs kacau perjalanan..huhu

white rose said...

aku nmpk macam putus je tuh...

hijau??? hijau tu ape???
LABAH2 KE??? atau BELALANG???

hahahaha...

Black_roses92 said...

hurmm..musim kemalangan lak la sekarang..huhu