Tuesday, October 12, 2010

kesian aku.....

mesti ader antara korang yg penah dok hostel mase scolah menengah dlu.ofcz la aku pun penah,tu la psl aku nk cite sket psl budak2 hostel nih.

klu dh name nyer dok hostel mesti ade dak2 junior,ngeh2x....mmg tak best jd dak2 junior nih nie.aku ckp btol,kne tiup lampu pendafloor smpe padam,tiup kipas smpe brpusing,selak kain depa mse tgh rukuk,tu sumer benda2 yg geng2 aku penah buat kt dak2 junior.

aku?hissshh....penah gak kot.tak bape nk igt laa..tp ade 1benda yg aku nyesal buat kt depa dlu.seyus...aku mmg nyesal.aku dlu slalu srh junior aku amikkn teh tarik mse minum mlm pas prep.

hostel ngn dewan mkn tkdela jauh sgt,dlm30meter jer,so aku mls la nk g amik teh tuh...depa la yg kontrak amik.aritu aku trjmpa bekas dak junior aku,cite punyer cite psl zaman2 dlu,uper nyer dak junior yg kontrak amik teh tarik aku dlu dh mencemarkan teh tarik aku ngn ari liur dia!buih teh tarik tu menutup segala perbuatan dak junior tu.
aaarrhhh....baru aku tau.patutla rase teh tarik tu tk bape manis!

sbb tu la kot dlu aku slalu mimpi muka dak junior aku.nasib baik jarak antara hostel ngn dewan mkn tkde tandas.klu tak....ke ader ha???

7 comments:

white rose said...

ko penah dengar pepetah ni...

"BUAT BAIK DIBALAS BAIK, BUAT JAHAT JANGAN SEKALI..."

tapi ko buat berkali2...
maka dengan itu balasannye berkali2 la...

aku rasa mesti budak2 tu ade letak mende lain jugak...

SEBATI laaa dengan jiwa raga ko sekarang ni...

hahahaha...

ana said...

eee....sure teh tarik tu nampak kaw kan??? hahahaha

elmo blurb said...

gila bayang lah kau .

rATu kEBaYA said...

pekat likatlah teh tarik tu ye.. dapat abu bayangkan.. heheheh... kalau tuang kelantai pun slow je turun... hahahahaha

DaWia HoNeypUtRi said...

haha.. mesti sedapp kan..
erkk..bluekk :P

Lady SharpShouter said...

pnh tak ko terpikir nape ko jd kuat mengarut? aku rasa tuh la sebabnye. dah sebati dgn neuron neuron ko nih.haha

Black_roses92 said...

whaha..perghh!! tak lalu la nak minum ag kalau terbayang!! hehe

*award for you.. sila la ambek ye.. ;)