Saturday, October 16, 2010

minyak petrol turun lepas belanjawan 2011

seyus wei.!mmg myk turun pas belanjawan,aku tk tipu korang.buat ape aku nk tipu korang kan,bkn nyer aku dpt duit pun.mybe korang trlepas pandang kot,benda ni terus dlaksanakn pas belanjawan ptg td.aku rase media pun trlepas pandang.so brgumbira la wahai rakyat jelata sumer!!!lalalalaala.....minyak turun..oooyeeh,oohhyehh!!!!

cmni jela...aku terangkan ngn korang cmner aku bole tau psl myk turun ni,pssstt!!!jgn bgtau org laen,aku ade org dlm wokey......klu aku nk cite panjang sesgt,so lg senang aku bg korang gambaran.ala...kn senang klu dpt gambaran.....
cth:
white rose=cikgu yg putih gebu
eyka=pink kalerr
ana=mak org brtudung biru
ratu kebaya=ofcz la brkebaya kunin
nia=mate bulat brtudung putih
black rose=tudung itam la
ika=posing maut tk pandang camera
elmo=benda merah dok ats meja
lady sharp shooter=brrambut ala lady diana
yanie=dak gebu brbaju kunin
azza=isteri kiut brbaju pink kalerr,tudung kunin
hunny=saya bangkang yg arif!!!

senang tk nk gambarkan????kan aku dh ckp.....senang kan!

iskk...ni ha bukti yg minyak turun....

eh silap!!bukan gambaq nih....bawah sket lagi

.
.
.
.
.
.
ni hah!
betol kn?mcm ni la yg aku nmpak pas budget 2011 mse aku isi minyak ducati aku.tp bkn la kt stesen ni,ni gambaq spupu aku,bro gugel.aku tk tangkap gambaq betoi cz aku tknk tlg promosi minyak diaorg.........

17 comments:

rATu kEBaYA said...

fuh... betulah minyak turun.. tadi masa aku nak tumis bahan masak kari.. aku tuang minyak kat dalam kuali.. mmg minyak tu turun.. takder pulak minyak tu naik balik masuk dalam botol tu.. wahahahaha

white rose said...

owh, ko nak ngorat aku ye...
baru aku tau...

hahahaha...

ni puji2 aku ni kompem ke jadi pakwe aku???

aku pun tgh ejas2 gear nih...
susah sangat nak masyuk line...

hahahaha...

bab minyak turun ni, aku rasa ko yg turun minyak...

Lady SharpShouter said...

turun minyak ye tuh? turun minyak ye? ko penah turun darah? dush dush dussshhh.

hahaha.

weh, pembetulan.lady sharp shouter lah. aku bukan sharp shooter. dushhh lagikkk.

aleen aiden said...

naek lrt sudah.xpayah susah2 nak isi minyak.siyes kan aku?ah,aku memang salu camnih.xpnah nak geli2 ngan org laen.

Nia said...

ooo, kalau mcm tu, hari2 pun ada minyak turun..haha

P/S: camner kitaorg nak bayangkan ko ni? hehe

pingu_kecik said...

haha..
tajuk siket punye saspen!

elmo gemOk said...

ape benda merah duduk atas kerusi ??!!
kelakar lah kau.
aku tak tau minyak turun ke naik.
camne nak tau??

Si Sangkar Hitam said...

ya allah...
ye ker....
best giler...
<<<<<hehehehehe aku lak naik minyak ni...

.sweet-ants. said...

hahaa turun ke tdk nk x nk kene beli jgk :>

Black_roses92 said...

alamak..kang kita lak pemes kat belog dia.. hehe..

hamzah ian said...

same je naik ke turun.. hahaha

ana said...

cisss...ada graviti memang la turun. grrrrr

Eyka said...

xleh la..spe soh dyorg comel sgt!hehe^^

hiro said...

turun 20sen..naik 50sen..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

uittt....tetiba nama aku kat n3 nih hahhaha....

minyak masak pun turun dalam kuali la....hagagaggaga

Adlina Husaini said...

hang neh memang ahkak bagi anugerah tokong mengarut sedunia, tahniah!!

wan nurul hezrina abd halim said...

suspen btollah.buat lawak rupenyer kene ketawalah ek?heheh.
menjadi lawaknie