Tuesday, October 5, 2010

kotak kosong..

smlm aku g servis moto aku,dgn bongkaknyer aku tanyer tokey tu
aku:apek!ini lc135 bape?
apek:6 ribu lebih....
aku:(dlm ati..makk aii,mahai giler).moto aku ni klu trade in bape lu angkat?
apek:ini ka?aiiyaa...(korang mesti dh tau ape dier jwb)

arrrhh....cancel aku nk bli moto idaman awekz2 malaya...
tido mlm nyer aku mimpi pki moto baru,lewat trus la bangun.berdesup la aku kuda moto tuh nk g kje,

cmner la plak aku bole langgar lubang besar....abes rim bengkok,tayar koyak.arrrhhhhh!!!tensen tol la...

aku pun pgi la blk kedai smlm,mcm besa.dgn bongkaknyer aku tanyer..........
aku:apek,ini rim ngn tayar mau tukar...
apek:ok boss...(trus dier kuarkn rim baru bg aku)
aku:wei...aku nk tukar tayar 1bijik ngn rim 1bijik jer,yg ko kuarkn 2bijik rim tu buat ape?
apek:alo boss,sya punya kasut sebelah kiri sula koyak,lu tlg pegi kedai dpn,lu mintak dia juai sama lu kasut baru sebelah kiri saja...

arrrhhhh..........mmg apek ni benci ngn aku!

sbbkan apek ni benci ngn aku,aku bwk blk kotak kosong tu skali,aku tknk apek tu jadi kaya sbb juai kotak aku nihh....

11 comments:

Black_roses92 said...

haha...selalu memang pairs kan kalau beli..bab2 tayar. kot2 rim dia pasang laen.. so, takkn kot kalau awk beli satu, satu lagi tu awk nak jual kat orang lain?? kan pelik tuh.. hahaha..

ana said...

jual la kotak tu...mana tau boleh balik kos beli sport rim. hahahaha

azza said...

BETUL TU K.ANA...JUAL JE KOTAK TU..MANA TAU DAPAT BELI MOTOR BARU YG DIIDAMKAN HA..HA..HAA

white rose said...

ape kata ko buat kotak tu jadi bantal ko...
xpun selimaut mate ko...

baru ade feeling...
hahaha...

tukang karut said...

sumer yg korang ngarut tu tk ble kembalinkn duit yg aku dh labor kt apek tuh!!!arrhhhhh.........

-sha- said...

cube tenung cm aku. Mana tau dpt p0wer. Ade p0wer xpyh ade m0to.

Eyka said...

thnx tukng karut!^^

elmo blurb said...

kesian kau.
apek tu bakal jadi kesayangan kau suatu hari nanti.
LOL!

hamzah ian said...

seyes shit lu da gila.. har har har

Yasminhamid said...

jual kotak utk dapat modal baru..

tukang karut said...

arrrhh..........