Thursday, October 28, 2010

aspira r3

cantik kan?klu la dbg pilihan antara rozita che wan ngn aspira r3 ni,cmpom aku pilih rozita laaa...
hahaha
tkde,cume aku nk srh korang tggu dlu klu sespe yg nk angkat aspira tu.tggu model r3 ni kuar..lawa weii....

10 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kalau mintak model r3 wat hantaran pun best gak kan....hehheheh

rATu kEBaYA said...

cantik ke? tapi klu bagi free aku amik je

Lady SharpShouter said...

aku pun kl free aku suka ke.tp rozita che wan tuh free pun ku tanak., haha

white rose said...

cantek lagi aku dari rozita che wan tu...
kahkahkah...

Adlina Husaini said...

beli la beli la beli la..

Eyka said...

thnx tw tukng karut yg comey~ t eyka da kje eyka blnje..tp air kosong jex la..okei x??hahaha:)

ana said...

xde duit nk beli kete,pki apa yg ada jer.

Nia said...

ko kena tanya Rozita dulu, nak pilih ko atau kereta tu..hehe

Eyka said...

eyka ad bwak adiah n..jangan lupe tgok tw..hehe^^

Hunny said...

kalau TK beli, mau test drive... :P