Wednesday, October 20, 2010

kereta aku...

ni bmw m6...rega dier mmg bole bg org cm aku sakit jintong.so korang pham2 jer la.
patut aku letak perkataan 1st kt tajuk tu "bukan",tp aku tktau edit la tajuk tuh...hahahah...
bkn aku tknk pki keta cmni,tp bygkn la klu aku bwk keta ni g servis kt kedai.

dialog time nk bayar....

aku:bape sumer?sambil kuarkn wolet aku yg tk tebal.

tokey kedai:suma 2libu 3latus.

aku:isssskk!!!bg diskaun la sket boss,2libu sudah la,3ratus diskaun la,minum teh!

tokey kedai:aiiyaa kawan,lu beli keta latus2 libu talak kila pun,3latus mau kila ka?


sebab tu la aku tk mau pki keta mcm ni...
saper2 yg brhajat nk pki keta yg mahai2 1ari ntt,ni ha tips2 nyer,

14 comments:

Lady SharpShouter said...

alasannnnnnnnnnnnnnnnnn!! bluek :p

white rose said...

aku tau, ko mmg nak kenakan aku...
hahahaha...

xdenye aku terkejut, aku dalam bertelekung, mende tu yang takut tengok aku...

hahahahaha...

ko pakai kete mainan je la...
xyah isi minyak...

Black_roses92 said...

bukan r.. takut apek tu kata..
"aiya..lu, ini balu la betul lu pakai keta wooo.. kalau lu pakai moto aaa..halga un tak ini macam ma..balu boley jimat, wa bgi diskaun 3latus..haiya!! choii.. " -refer pasal rim patah tuh.. haha

Black_roses92 said...

pe ag.. g la join GA tu. kot2 ley mnang en... haha

Hunny said...

Memang sakit jintong!!!

Eyka said...

hehe...thnx tw karut..nk kwen tp xde calon..nk gn tukng karut boleh??hehe^^

rATu kEBaYA said...

aku suka statements tajuk ko tu.. aku faham mmg susah nak edit balikkan...

Mak Su said...

heheheh, alah, apek tu. ngan motor pun dia cakap macam tu gaks, sama jer

Nia said...

aku tau dah mmg bukan kereta ko, tapi aku layan jerkk..

aleen aiden said...

belikan aku mazda yg paling hemsem tu sebijik boley?bwat pakai g kls...muahaha

Yasminhamid said...

aku pakai keta buruk jer..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

meh wa seponser minyak kete kat lu..mau?

elmo gemOk said...

bagi aku satu kete macam tu.
rosak ke servis ke ape kau buatkan.
ok tak?

elmo gemOk said...

bagi aku satu kete macam tu.
rosak ke servis ke ape kau buatkan.
ok tak?