Friday, October 15, 2010

bayangkan?

n3 ni aku rasa yg paling brguna utk korang sumer...pas je korang baca mesti korang say thanks kat aku.aku tau,korang caya aku nyer.



aku rasa lg senang klu aku bg korang bayangan.ok!cuba korang bayangkn korang kena keje angkat batu utk buat piramid kt mesir tu.panas terik,batu yg kena angkat tu sumer yg berat2,pastu tk dpt minum air.peluh tu usah ckp arhh..mmg mcm mandi kt niagara fall.
.
.
.
.
.
.
.
korang tgk gambar ni....bole bygkn?

mlm td aku blk lewat,kul 3pgi bru sampe umah.so aku nk tido la.........

7 comments:

white rose said...

ko nak suh aku bayangkan betapa sedap ko nak tido...

arrrrrgghhh...tak payah...
aku balik umah kang aku tido puas2...

hahahaha...

rATu kEBaYA said...

aku dah bayangkan jugak.. tapi bayang tu yg membayangi aku.. macam mana ye.. macam tu lah kot.. bayang membayang.. ada ke ayat ni...

Eyka said...

wah2~ comel polar 2..mcm aq da..hehe^^..t kim slm kt polar kaw 2 tw..:)
thnx tw slalu komen2 kt blog eyka.. love you bnyk2 la cmni...^^

ana said...

cisss...ingat suruh bayangkan apa tadi.

Nia said...

ko penat sebab angkat batu piramid ke?

Black_roses92 said...

huaaaa!!! ni baru bangun tidur!! morning!! hehe

ika said...

cehh . ingatkan ape .