Thursday, October 21, 2010

rahsia.........

aku mulakn ngn bismilah....
ehem2!!!sound check...1,2,3....cleart tk??yg ujung tu,dengar tk?

mungkin korang tktau yg selame ni aku buat kajian.benda ni penting dalam idup..
klu benda ni takde,aku rase hura hara la idup kita.
seyus wei..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
RAHSIA KENTUT

1. Orang TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Orang BINGUNG
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Orang BERWAWASAN 2020
Orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.

4. Orang SENGSARA
Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang MISTERIUS
Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

6. Orang GUGUP
Orang yang tiba-tiba terkentut bila di sergah.

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI
Orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang (buat muka x bersalah je...)

8. Orang SADIS
Orang yang kentut di dalam selimut ketika di ranjang terusdikibaskan baunya.

9. Orang PEMALU
Orang yang kentut tidak bunyi tapi gusar orang terbau kentutnya.

10. Orang yang STRATEGIK
Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.

11. Orang BODOH
Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti angin kentutnya yang sudah keluar.

12. Orang PELIK
Orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila di suruh

13. Orang SOMBONG
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.

14. Orang RAMAH
Orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.

15. Orang yang tidak senang BERGAUL
Orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman-teman.

16. Orang AKUATIK
Orang kalau gemar dikentutnya di dalam air

17. Orang ATLETIK
Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

18. Orang JUJUR
Orang yang mengaku kalau habis kentut

19. Orang PINTAR
Orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut orang lain seperti bau telur atau buah
durian.

20. Orang KELAKAR
Orang yang bila ketawa sambil kentut

21. Orang yang ROMANTIK
Orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating

22. Orang yang TIDAK SIHAT
Orang yang bila batuk dia akan terkentut

23. Orang yang PANAS BARAN
Orang yang mudah marah bila terbau kentut walaupun kentutnya sendiri

24. Orang yang PELUPA
Orang yang tertanya-tanya bila terbau kentut padahal diasendiri yang kentut.

bgtau nombor kentut korang...........jujur aa!jgn ckp korang tk kentut,alien pun kentut!

9 comments:

white rose said...

kalo aku bgitau yg mane 1 aku kentut, sure ko tak percaya...

ko mane penah percaya kat aku...

aku je yang tak percaya ko...

hahahaha...


SILA KENTUT SECARA BERIRAMA...
~Lalalalalala...

Hunny said...

Hahahahahahahaha... Sungguh bengong entry ni.. penat gelak weh!! Anyway,i kentut ala alien.. tak masuk dalam research yang TK buat.. kena 'gali' lagi..:D

Black_roses92 said...

haha..semua ni jenis kentut aku.. haha

rATu kEBaYA said...

hahaha... semua berkaitan dengan aku.. tapi aku paling suka yang no 7.. kene betul dgn aku.. hahahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ai kentut 21

kuikuikui...

ana said...

ceh..buat apa bgtau, xder faedah pun.. :P

Nia said...

aku nombor 25.

Heidi Shafiq said...

saye nak terberak.. arghh..

elmo gemOk said...

aku kentot sadis. sungguh tak caya.